Nieuwe website - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ryadh Kaddour - WaarBenJij.nu Nieuwe website - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ryadh Kaddour - WaarBenJij.nu

Nieuwe website

Blijf op de hoogte en volg Ryadh

12 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Beste vrienden & familie,

Ik heb een nieuwe website gebouwd waar ik voortaan mijn blogs zal gaan plaatsen. Deze website zal ik dus niet meer gaan gebruiken! Willen jullie onze verhalen en avonturen blijven volgen en automatisch een email ontvangen wanneer ik een nieuwe blog plaats? Dan moet je 3 dingen doen:

1. Ga naar http://ryadhandnajla.wordpress.com/
2. Schrijf je in met je email adres.
3. Accepteer de bevestiging email die je daarna ontvangt!

Ik heb vandaag een nieuwe blog met foto's geplaatst! Wil je weten hoe we afgelopen week onze trouwdag hebben gevierd? Ga dan snel naar:

http://ryadhandnajla.wordpress.com/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

A new life in Dubai

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2012

Nieuwe website

04 September 2012

Goede tijden, slechte tijden!

07 April 2012

Carpe Diem

08 Maart 2012

YES WE CAN!

18 Februari 2012

MARHABA
Ryadh

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 3192
Totaal aantal bezoekers 21206

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 30 November -0001

A new life in Dubai

Landen bezocht: