This is it - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ryadh Kaddour - WaarBenJij.nu This is it - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ryadh Kaddour - WaarBenJij.nu

This is it

Door: Ryadh Kaddour

Blijf op de hoogte en volg Ryadh

01 November 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Eindelijk is het dan zover. Gewapend met ticket, slippers en zonnebril nemen we om 14.30 uur het vliegtuig naar Dubai, één van de zeven Arabische Emiraten.

Op deze blog zullen wij onze avonturen en ervaringen met jullie delen en we hopen dan ook dat jullie ons een beetje op de hoogte houden van alle gebeurtenissen in Nederland.

Via deze weg wil ook gelijk iedereen bedanken voor alle afscheidsfeestjes en cadeautjes!

Veel leesplezier en tot snel!





  • 01 November 2011 - 08:56

    Nelleke:

    Ik mis jullie nou al! Zie jullie zo! Maar ondanks dat ik jullie enorm ga missen en me vandaag al de hele dag verrot voel, gun ik het zo erg voor jullie en ben ik blij dat jullie het zo goed hebben gedaan!

  • 01 November 2011 - 10:21

    Mama:

    Lieve Ryadh en Najla,

    Eindelijk wordt jullie droom een werkelijkheid! Over 2 uur moeten we afscheid nemen.Snik,snik,maar ik gun jullie het van harte.
    Maak er iets moois van en geniet ervan! We spreken en skypen elkaar snel en een heeeeeeeeeeeeele dikke kus van (schoon) mama.Ik zal jullie heel erg missen.

  • 01 November 2011 - 20:45

    Oma:

    Het is half 10 'savonds en je vader vertelt me net dat jullie aangekomen zijn. Dat is een fijn idee. Hopenlijk bevalt het hotel en kunnen jullie een taxi vinden met alle bagage .(grapje).Nu is deze oma gerust en wat zullen jullie goed slapen na alle emoties.
    Slaap lekker. Dikke kus van oma.

  • 06 November 2011 - 18:58

    Sabine:

    Hai Najla,

    Dus jullie zijn er ook maar pas? Wat spannend, nou we gaan zeker meeten!
    Ik sms je als in Dubai ben of er naar toe ga!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

A new life in Dubai

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2012

Nieuwe website

04 September 2012

Goede tijden, slechte tijden!

07 April 2012

Carpe Diem

08 Maart 2012

YES WE CAN!

18 Februari 2012

MARHABA
Ryadh

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 21221

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 30 November -0001

A new life in Dubai

Landen bezocht: